Království Planeta opic
Několik generací po Caesarově vládě žijí opice na planetě jako dominantní druh a lidé jsou nuceni skrývat se ve stínech. Zatímco nový tyranský opičí vůdce buduje své království, jeden mladý lidoop musí podniknout strastiplnou cestu, během níž je nucen zpochybnit vše, co kdy věděl o minulosti, a učinit rozhodnutí klíčová pro budoucnost opic i lidí.