Predátor: Kořist
Nejnovější přírůstek do série „Predátor“, „Predátor: Kořist“, je akční thriller odehrávající se v prostředí národa Komančů před 300 lety. Je to příběh mladé ženy Naru, divoké a velmi schopné bojovnice, která vyrostla ve stínu jedněch z nejlegendárnějších lovců, kteří se potulují po Velkých pláních. Když jejímu táboru hrozí nebezpečí, vydává se chránit svůj lid. Kořist, kterou pronásleduje a s níž se nakonec utká, se ukáže být vysoce vyvinutým mimozemským predátorem s technicky vyspělým arzenálem, což vyústí v krutý a děsivý souboj obou protivníků.