We Love Moses
Když bylo Ella 12 let, poprvé se poprala. A když jí bylo 12, objevila sexualitu. Nyní je Ella 18 let a přemýšlí o tom, jak v ní posedlost bratrovým nejlepším kamarádem Mosesem zanechala tajemství, které stále nosí v sobě.