Poprvé
Největší parta paniců a panen se sjíždí v tropickém ráji. Hledají lásku, spřízněné duše a šanci přijít o panenství/panictví. Konečně můžou prozkoumávat vztahy bez obav, že by museli řešit svou sexuální minulost.