Dumbo
Společnost Disney a režisér Tim Burton přináší nové hrané dobrodružství oblíbeného klasického příběhu Dumbo, které oslavuje rozdíly, ctí rodinu a ve kterém se sny plní. Cirkus, potýkající se s potížemi zažívá obrovský návrat díky létajícímu slůněti, ale ve chvíli, kdy získá nového investora zjistí, že jeho plány skýtají temná tajemství.