Zing
Pan Grimm je Smrťák a jeho práce je brát lidem životy. Den co den, pořád to samé. Jednoho dne mu ale u dveří zazvoní malá holčička, která chce zpátky svoji kočku. Jenže netuší, že právě ona je další na jeho seznamu.