Parting Gift
Týden před odjezdem na univerzitu se Polly spřátelí s bezdomovcem, jenž hrával v obskurní kapele, kterou měl rád její zesnulý otec. Skrze vzájemnou komunikaci se u Polly vyvíjí nový pohled na její minulost.