Digley and Dazey
Nejlepší kamarádi Digley a Dazey patří do prvotřídní stavební party, která opravuje potřebné věci.
Stavební parta zachrání MacDonaldovu farmu před požárem díky rychlému myšlení a týmové práci!
Digley a Dazey zachrání lvíče před banditou Autobusem a odvedou ho bezpečně zpět do zoo!
Písničky jsou někdy nejlepší lék. Zazpívejte s Dazey písničku, aby se Digleymu ulevilo!
Podívejte se na tento speciální vánoční díl, ve kterém jdou Digley a Dazey s kamarády bruslit!
Santa si najme stavební partu, aby mu sestrojili stroj na balení dárků, ale vše se zvrtne.