Autobus Buster
Buster je zvídavý žlutý autobus, který má rád zábavu a touží dobýt okolní svět. Sledujte, jak Buster a jeho kamarádi rostou, jak se vyvíjí jejich přátelství, a jak se vydávají na zábavná dobrodružství!
Autobus Buster a Scout jdou bruslit na led. Když však Scout uvízne, Buster ji musí zachránit!
Autobus Buster pomůže Jessie na kopec a rozhodne se jí pomoci vyměnit staré opotřebované pneumatiky!
Buster, Scout a Digley se vydali poznávat různé barvy a tvary pomocí kelímků s barvami!
Buster si uškodí a objednává si jednu zmrzlinu za druhou u zmrzlinářského vozu Iggyho!
Bustera rozbolí zub, který se také kýve, a on se naučí, jak je důležité čistit si zuby!
Buster a jeho kamarádi si hrají na schovávanou v zábavním parku. Najde Buster všechny své kamarády?
O halloweenské noci se Buster pokryje zeleným slizem a všichni si myslí, že je to děsivá zombie!
Přidejte se k Busterovi a kamarádům, kteří narazí na zmrzlinářskou dodávku a vyrobí obří zmrzlinu!
Buster je upraven na hasičské auto a musí zachránit situaci, když začne hořet požární stanice!
Bandita se rozhodne ukrást všechny dárky pod vánočním stromkem. Ale věci nejdou podle plánu!