The Fox
Traumatizovaný agent Europolu Simon Fox, který se vyrovnává s náhodným zabitím dítěte, odhaluje tajnou organizaci Gladio, kdysi poválečný odboj, nyní zneužívaný politiky k proměně Nizozemska v policejní stát. Simon zjistí pravdu ohledně Galia a bojuje za změnu.