Ligie
Sarah je neslyšící a čeká na operaci, která jí může poprvé dát sluch. Mezi mikroskopickými obrazy a vlastními představami se připravuje na okamžik, jenž převrátí její vnímání reality i sebe samé zcela naruby.
Z okna vlaku Sarah sleduje muže na prázdném, podivném nástupišti; marně se snaží zahlédnout jeho tvář. Mezi mikroskopickými obrazy a vlastními představami se vrací do onoho vlaku, do jejího vnitřního světa, kde může slyšet. Sarah je totiž neslyšící – ale čeká ji operace a poprvé v životě uslyší skutečný svět.