animovaný, fantasy
Když synovci přijdou k Donaldovi domů v halloweenských kostýmech, vylije na ně vodu a směje se svému kousku. Čarodějnice Hazel to vidí a rozhodne se jim pomoci. Pomocí kouzla zkazí Donaldovi náladu a kačírci konečně dostanou své pamlsky.