Houkačka
Donald je na klidném kempování s Chipem a Dalem, dokud se nedostane do problémů.
Donald a chipmunkové, Chip a Dale, jsou znovu v rozporu, když v přívěsu objeví Donalda na dovolené. Když jde plavat, oklamou ho posunutím skokanského prkna, což způsobí havárii jeho automobilu.