Velký dar
Frank Adler (Chris Evans) je svobodný muž, který se naplno věnuje výchově své geniálně nadané neteře Mary (Mckenna Grace). Jejich společný šťastný život je však ohrožen, když se o Maryiných matematických schopnostech dozví její panovačná babička (Lindsay Duncan), která má se svou vnučkou jiné plány.