Deux Dollars
Sylvie je obyčejná zaměstnankyně, která se vrací do práce po absenci způsobené otcovou smrtí. Překvapí ji nečekaná schůze, na které jí před všemi kolegy nabídnou vysněné povýšení. Všichni na ni tlačí, aby povýšení přijala. Ona si ale postupně uvědomuje, co se ve skutečnosti děje.
Sylvie je obyčejná zaměstnankyně, která se vrací do práce po absenci způsobené otcovou smrtí. Překvapí ji nečekaná schůze, na které jí před všemi kolegy nabídnou vysněné povýšení. Všichni ji povzbuzují, aby ho přijala, ale ona si postupně uvědomuje, o co ve skutečnosti jde. Její kolegové každý týden sází v loterii a tentokrát se jim podařilo vyhrát jackpot. Nechtějí se ale se Sylvií podělit, protože nepřispěla dvěma dolary.