Nezapomeň na nás
Léto je u konce a Félix odchází z domu na vysokoškolskou kolej. Po dvaceti letech manželství je načase, aby se Carole a Benoît nad sebou zamysleli. Ale jak ti dva zvládnou tento nový život? Nevybral si čas už na jejich citech svou daň? Obstojí jejich láska ve zkoušce časem?