Ledové království na Broadwayi
Zažijte příběh, který znáte a milujete, jako nikdy dřív. „Ledové království na Broadwayi“ od Disneyho přináší kouzlo, hudbu a velkolepost tohoto filmového hitu na jeviště spolu se strhujícím překvapením a úžasnými speciálními efekty. Užijte si dvanáct nových písní napsaných pro tento muzikál spolu s milovanými klasikami jako „Právě teď a tady“, „Ráda sněhuláky stavíš“ a „Najednou“.