Devět hádanek
Ena se deset let po nalezení svého zavražděného strýce musí spojit s detektivem Hansemem, aby společně zastavili sérii podobných vražd – a každá z nich je propojená tajuplným dílkem skládačky.
Po nalezení těla svého zavražděného strýce se Jun Ena stane policejní profilovačkou, aby zjistila, co se té noci stalo. O deset let později detektiv Hansem stále věří, že za vraždu je zodpovědná Ena, ale když začne docházet k řadě vražd, z nichž každá je spojená s odpovídajícím dílkem skládačky, Hansem bude následovat svůj instinkt, aby vraha dopadl.
Detektiv Hansem podezřívá Enu, která si nedokáže vzpomenou, čeho byla svědkem na místě činu.
Hansem nevěří, že Ena dostala dílek skládačky v ten samý den, co se odehrála vražda, náhodou.
Identita vraha vychází najevo. Ena a Hansem odhalují šokující zjištění a stíhají vraha.