Zamotaná v čase
„Zamotaná v čase“ sleduje příběhy postav z různých dob, které spojuje hudba a magický náramek. Allegra ho najde a pokusí se změnit vztah mezi svojí matkou Caterinou a babičkou Cocó, aby si splnila sen a stala se součástí muzikálového divadelního sboru Eleven O'Clock. Allegra se postupně dozvídá, že není jedinou cestovatelkou v čase a že náramek spojuje víc lidí.
Marco zkoumá rok 1975. Allegra mu pomáhá vytvořit ukázkovou píseň pro Světelné roky.