Herbie, VW se srdcem, přidává ke své milé osobnosti i trochu mezinárodního vkusu! Při účasti na silničním závodě z Paříže do Monte Carla se Herbie zamiluje do elegantní, sportovní, světle modré Lancie. O Herbieho pozornost se uchází také banda zlodějů šperků, kteří v Herbieho nádrži důmyslně ukryli ukradený drahokam! Začíná tak bláznivá honička po francouzském venkově, kterou mohl vytvořit jen Brouk Láska!