Útěk na čarodějnou horu
Vozidlo se vznáší ve vzduchu… věšák ožije a zaútočí na šerifa… a divoká zvířata jsou hračkou v rukou Tonyho a Tii Maloneových v napínavém fantasy dobrodružství společnosti Disney o psychických silách dvou mladých sirotků. Jejich jasnozřivost přiměje zlého milionáře Aristotela Bolta (Ray Milland), aby je nalákal do svého sídla a využil jejich síly. Při útěku se setkávají s přátelským táborníkem (Eddie Albert) a začínají odhalovat záhadu svého původu. Brzy všichni tři prchají před lidmi z města, kteří označili děti za čarodějnice… ale pak se něco stane! Někdo s ještě většími schopnostmi převezme vedení a vede děti – a diváky – za oslnivým a nečekaným zážitkem… takovým, který je skutečně jako z jiného světa! Obsahuje vyobrazení tabáku.