Therapy
V tomto psychologickém thrilleru se svět úspěšného terapeuta obrátí vzhůru nohama, když ve své ordinaci objeví zavražděného pacienta. Stává se hlavním podezřelým a musí se prodírat sítí lží a zrad, aby odhalil pravdu, očistil své jméno a rozluštil záhadu.