Filmaři Martin Scorsese a David Tedeschi zachycují čtveřici Beatles v okamžiku jejich hudebního průlomu a nepředstavitelné slávy. V tomto intimním snímku jsou použity unikátní záběry ze zákulisí, pořízené Davidem a Albertem Mayslesovými a zrestaurované do rozlišení 4K. Nově natočené i archivní rozhovory s Beatles a s fanoušky, kterým jejich hudba změnila život, objasní divákům tento jedinečný okamžik.
Výsledek první cesty Beatles do Spojených států je dobře známý: jejich bleskový vzestup v hitparádách, zástupy ječících puberťaček a rekordní vystoupení v pořadu Eda Sullivana, které vidělo 73 milionů lidí. Snímek Beatles '64 však vypráví intimnější příběh. Filmaři Martin Scorsese a David Tedeschi zachycují čtveřici Beatles v okamžiku jejich hudebního průlomu a nepředstavitelné slávy. Ve filmu jsou použity unikátní záběry ze zákulisí, pořízené průkopníky dokumentaristiky Davidem a Albertem Mayslesovými a úžasně zrestaurované do rozlišení 4K. Nově natočené i archivní rozhovory s Beatles a s fanoušky, kterým jejich hudba změnila život, objasní divákům tento jedinečný kulturní okamžik a jeho trvalou odezvu v dnešní době.