Haie: Monster Der Medien
Výjimečné snímky zobrazují tyto úžasné obyvatele moří novým a odlišným způsobem, protože tu byli dávno před dinosaury. Na vlastní oči si můžete prohlédnout žraloka bílého, žraloka kladivouna nebo žraloka velrybího.