Sharks
Výjimečné snímky ukazují podmořské obyvatele, kteří žili před dinosaury, v novém světle: jako působivé přeživší a mistry oceánu, nebezpečné bojové stroje. Žraloka bílého, kladivouna nebo žraloka velrybího lze vidět zblízka ve 3D nebo HD 2D!