Cloaca
Čtyři staří přátelé z vysoké školy se vlivem okolností opět setkávají. Joep, poslanec parlamentu, hledá útočiště u Pietera, obecního úředníka, a zároveň řeší manželskou krizi. Mezitím se Tom, právník závislý na kokainu, snaží Pieterovi pomoci, i když se sám nachází uprostřed profesního pádu. Jak se jejich životy proplétají, dochází ke konfliktům, které odhalují křehkost jejich přátelství.