Děti nade vše
Únos Kimmy Dioreové za denního světla otřese nejen její rodinou. Není totiž žádná obyčejná šestiletá holčička, ale youtuberská hvězda, jejíž videa odebírají miliony diváků. Sara Rousselová se při pokusu o její záchranu musí vnořit do neznámého světa, který je fascinující i děsivý zároveň. Dostane se do vnitřního kruhu rodiny Dioreových a postupně odkrývá tajemství, která rezonují s těmi jejími.
Únos Kimmy Dioreové za denního světla otřese nejen její rodinou. Není totiž žádná obyčejná šestiletá holčička, ale proslulá youtuberská hvězda, jejíž videa odebírají miliony diváků. Velení nad vyšetřováním je svěřeno Saře Rousselové a ta se noří do neznámého světa, který je fascinující i děsivý zároveň. Videa a podobizny nevinných dětských influencerů kolují mezi anonymními fanoušky a značkami, které platí rodičům svých influencerských hvězdiček. Sara se dostane do vnitřního kruhu rodiny Dioreových a postupně odkrývá tajemství, která rezonují s její vlastní minulostí.
Kimmyino zmizení probírají všechna média. Je únosce jeden z haterů Šťastné chvilky?
Bruno je zatčen, ale možných vodítek je tolik, že vyšetřovatelé začínají chodit v kruzích.