Já, Padouch
Uprostřed půvabného předměstí s pěkně udržovanými zahradami a bělostnými ploty stojí černý dům obklopený mrtvým trávníkem! A právě tady se ukrývá Gru, který se svou armádou podrážděných malých žlutých pomocníků Mimoňů plánuje PŘEVZÍT VLÁDU NAD SVĚTEM. S pomocí celého arzenálu smršťovacích paprsků, zmrazovacích zbraní a bitevních vozidel pro zemi i vzduch je Gru zvyklý přemoci každého, kdo se mu postaví do cesty. Ale příjezd tří malých osiřelých děvčátek a jejich odhodlání udělat z něj svého tatínka ohrožuje jeho pověst SUPER PADOUCHA!i.