Gru, jeho roztomilé holky a nezbední Mimoni jsou zpátky spolu s nezapomenutelnými novými postavami v dalším trháku celosvětového fenoménu. Právě když se Gru vzdal své ničemné stránky, aby mohl být tátou, Antipadoušská liga ho najme k vystopování nového zločineckého génia a na záchranu světa.