drama, dospívání
Miguel podniká cestu, kterou jeho dědeček, uvězněný vlastní rodinou, nemůže: jeho úkolem je jít na pohřeb a na hrob dědečkova kamaráda dát vojenskou bundu. Doprovázen Lolou a Guillermem, Miguel opouští svou čtvrt Nazaret. Prozkoumává okolí Valencie a hledá hřbitov, zatímco čelí opuštěnému městu.