Land Ties
Laura, dospívající dívka se zlomeným srdcem ze Santiaga, tráví prázdniny s přáteli na chilském ostrově Chiloé. Bloudí osamělými mořskými scenériemi a potkává skupinu místních žen, sběraček chaluh, s nimiž sdílí místa i příběhy.