Kalender Pide
Kalender spolu se svou dcerou Filiz provozuje malou jídelnu s pitou, kterou zdědil po otci. Před deseti lety ztratil manželku a uzavřel se do sebe. Brání se změnám a není ochotný riskovat, s problémy se potýká i jeho podnik. Situaci ještě zhoršuje nová generace jídelen s pitou – Pitaburger. Změny nastávají, když se na scéně objeví Öcü, s nímž se společně vydají za záchranou podniku.
Kalender spolu se svou dcerou Filiz provozuje malou jídelnu s pitou, kterou zdědil po otci. Před deseti lety ztratil manželku a uzavřel se do sebe. Brání se změnám a není ochotný riskovat, s problémy se potýká i jeho podnik. Situaci ještě zhoršuje nová generace jídelen s pitou – Pitaburger a kritickou se stává v okamžiku, kdy se majitel domu Uysal Bey rozhodne obchod prodat. V tu chvíli proletí výlohou obchodu Öcü na motorce a vyvolá změnu. Kalender se pod Öcüovým tlakem vydává na dobrodružnou cestu za záchranou svého podniku. Vítr změn ještě zesílí náhlým návratem jeho první lásky Gülşen. Všichni společně si uvědomí, že nestačí snít, aby člověk v životě něčeho dosáhl, a že nikdy není pozdě jednat. Je to příběh lidí, kteří prohrávají, zatímco vyhrávají, a vyhrávají, zatímco prohrávají.