V jiném těle
Osamělý čtyřicátník Mümtaz se setkává s Deryou těsně předtím, než do nich narazí nákladní automobil. Celé tři roky se pak každý den probouzí v jiném těle a znovu prožívá svůj „poslední den “. Avšak jednoho dne se na předávání cen znovu setká s Deryou, aniž by tušil, že i ona už tři roky žije v začarovaném kruhu znovuprožívání různých životů.
Mümtaz je osamělý a nešťastný čtyřicátník, jehož život se obrátil k horšímu. Jednoho osudného dne mu zkříží cestu Derya. Ani jeden z nich netuší, že toto náhodné utkání bude zároveň i jejich konec. Oba přijdou o život, když do nich narazí nákladní automobil. Mümtaz je v domnění, že ten podivný den bude jeho posledním, avšak věci se vyvinou jinak. Následující tři roky se Mümtaz každý den probouzí v těle někoho jiného, kdo má toho dne zemřít, a dokola prožívá svůj „poslední den“. O tři roky později se při předávání cen setká s kráskou, o které netuší, že je to Derya – žena, se kterou při nehodě zemřel. Stejně jako Mümtaz, i Derya se poslední tři roky probouzí každý den v jiném těle.