Škola superhrdinů
Will Nezdolný je synem legendárních superhrdinů. S velkými nadějemi nastupuje na střední školu pro budoucí superhrdiny. Když objeví svou skutečnou sílu, tak zjistí, že z něj superhrdinu může udělat i týmová práce a odhodlání!