John Carter: Mezi dvěma světy
Adaptace slavného románu Edgara Rice Burroughse, ve které válkou znavený bývalý armádní důstojník je nevysvětlitelně přepraven na Barsoom (Mars) a neochotně se zúčastní epického válečného konfliktu. Ve světě na pokraji zničení John Carter znovuobjeví svou lidskou stránku, jakmile si uvědomí, že osud Barsoomu a jeho lidí má ve svých rukou.