Iberia: A Land of Passions
Španělsko je známé jako nejvášnivější země světa a jeho divoká příroda není výjimkou. Tento film odhaluje dramatické životy iberských zvířat, která svádějí krvavé boje o partnery a v zemi definované vášní přináší nejvyšší oběti, aby ochránila svá mláďata.