Deník malého poseroutky
Tento rodinný film, založený na bestselleru Jeffa Kinneyho, sleduje dobrodružství Grega, který čelí nejděsivějšímu a nejvíc ponižujícímu období v životě dítěte - druhému stupni.
Ohromně vtipný bestseller ožívá v této skvělé rodinné komedii! Greg Heffley směřuje k zářné budoucnosti, ale nejprve musí přežít to nejděsivější a nejvíce ponižující období v životě každého dítěte – druhý stupeň! To nebude snadné, vezmeme-li v úvahu, že je obklopený chlupatými pihovatými tupci, tyrany, co rádi ostatním zařezávají trenýrky, a plesnivým plátkem sýra s radioaktivními roupy!