Deník malého poseroutky 2
Když nastupuje do sedmé třídy, musí se poseroutka Greg a jeho starší bratr – a hlavní trýznitel – Rodrick vypořádat se zcestnými pokusy svých rodičů, kteří se je snaží sblížit.
Greg sebevědomě nastupuje do dalšího ročníku s dobrými vztahy se svými přáteli a záluskem na novou dívku ve městě, Holly Hillsovou. Ale doma je Greg stále ve válce se svým starším bratrem Rodrickem, takže jim jejich rodiče udělují ten nejtvrdší „trest“, jaký si lze představit – nutí chlapce, aby spolu trávili čas.