Přátelé z dovolené
Marcus a Emily žijí spořádaným životem, dokud se na dovolené v Mexiku neseznámí s Ronem a Kylou, kteří si dosyta dopřávají napětí a večírků. Pod jejich vlivem odhodí svou upjatost a stráví týden plný nezřízených oslav a hýření.
V hutné a dráždivé komedii se spořádaná dvojice Marcus a Emily spřátelí na dovolené v Mexiku s Ronem a Kylou, kteří vyhledávají napětí a večírky. Dvojice, která si většinou zachovává chladnou hlavu, ztratí zábrany a naplno si vychutnává s novými „přáteli z dovolené“ každý okamžik týdenního nevázaného veselí a řádění. Když se několik měsíců po této divoké eskapádě objeví Ron s Kylou nečekaně na jejich svatbě, je to pro ně velký šok. Nezvaní hosté kolem sebe vytvářejí chaos a ukazuje se, že to, co se odehraje na dovolené, nemusí nutně i na dovolené zůstat.