Fire Island
Film Andrewa Ahna Fire Island, odehrávající se v kultovním Pines, je moderním multikulturním zkoumáním queer a romantiky, inspirovaným nadčasovým románem Jane Austenové Pýcha a předsudek. Příběh se soustředí na dva nejlepší kamarády, kteří se s pomocí levného rosé a skupiny rozmanitých přátel vydají zažít legendární letní dobrodružství.