drama, fantasy
Na Štědrý den roku 1957 letí mladý britský pilot Freddie domů z Německa do Anglie. Ocitá se v nesnázích. Přestane mu fungovat radiokomunikace a elektronika, a on zůstává opuštěn nad Severním mořem. Zdá se, že mu dojde palivo i čas, ale záhadný samaritán ho na poslední chvíli dovádí do bezpečí.