Víly z Inisherinu
Scenárista a režisér Martin McDonagh přináší netradiční film, ve kterém účinkují Colin Farrell a Brendan Gleeson. Ačkoli byli Pádraic a Colm přátelé celý život, ocitnou se v bezvýchodné situaci, když jeden z nich přátelství náhle ukončí, což oběma přinese znepokojivé následky.
Společnost Searchlight Pictures a režisér a scenárista Martin McDonagh přinášejí netradiční film, ve kterém účinkují Colin Farrell a Brendan Gleeson. Ačkoli maloměstské sousedy Pádraica a Colma pojí celoživotní přátelství, ocitnou se v bezvýchodné situaci, která oběma přináší znepokojivé následky. Colm oznámil Pádraicovi, že nechce, aby na něj ještě někdy promluvil, s tím, že kdykoli toto přání Pádraic poruší, uřízne si Colm jeden prst. I přes jeho hrubé a jednostranné prohlášení je ale Pádraic odhodlaný zachránit jejich přátelství. Víly z Inisherinu se odehrávají na pozadí irské občanské války ve dvacátých letech dvacátého století a přinášejí talentované obsazení, jedinečný příběh a nádherné záběry.