King’s Man První mise
Zatímco se parta nejhorších tyranů a zločinců v historii schází, aby zosnovala válku, která má vyhladit miliony lidí, jeden muž musí závodit s časem, aby je zastavil. Ve filmu „King’s Man První mise“ odhalíte počátky vůbec první nezávislé zpravodajské agentury.