Little Hands
Když má továrna zavřít, Bruno unese dvouletého syna ředitele jako zoufalý pokus si práci udržet. Tento film ukazuje svět očima dítěte: svět dospělých plný hrozeb, ale i proměnu únosce, kterého chlapec postupně obměkčí.
Léo je dvouletý syn ředitele továrny, která má zavřít. Když se zaměstnanci tu novinu dozvědí , Bruno, radikálnější dělník ochotný bojovat o práci, chlapce unese. Tento film ukazuje svět očima dítěte: násilí dospělých i setkání s Brunem, kterého chlapec postupně obměkčí.