Kniha života
Mladík Manolo se vydává na cestu napříč třemi fantastickými světy v tomto neuvěřitelném dobrodružném animovaném filmu producenta Guillerma del Tora a režiséra Jorgeho Gutierreze.
V této animované komedii producenta Guillerma del Tora a režiséra Jorgeho Gutierreze se mladík Manolo vydává na dobrodružnou cestu napříč třemi fantastickými světy, kde musí čelit svým největším obavám. Je to příběh s jedinečným vizuálním stylem a bohatým výběrem současných hitů populární hudby, který vybízí k oslavě minulosti a radostnému očekávání budoucnosti. Některé scény obsahují blikající světelné efekty, které mohou být nepříjemné pro diváky citlivé na světlo.