Garfielda adoptuje chamtivý lord, který si dělá zálusk na jeho panství, aby z něj mohl udělat lovecký revír.
Je tu další dobrodružství oblíbeného kocoura. Garfield cestuje spolu s kamarády Jonem a Odiem do Londýna, kde se setkává se svou věrnou kopií – královským kocourem jménem Princ, který zdědil pohádkový zámek. Oba si nečekaně vymění role a Garfield si brzy nato žije na vysoké noze jako nikdo jiný! Má to však jeden háček: hanebný lord Dargis se ho chce zbavit.