Dospívání
Seriál Dospívání využívá vyprávění, experimentální a dokumentární film k tomu, aby sledoval jednoho předem vybraného aktéra ve věku 18–21 let, který vypráví svůj příběh z období puberty. Seriál Dospívání, který vytvořila Brie Larsonová spolu s organizací „Culture House“, je inovativní hybridní dokumentární seriál, který zkoumá výzvy, úspěchy a obtíže spojené s pubertou prostřednictvím deseti pozoruhodných příběhů o dospívání.
Seriál Dospívání, vytvořený Brie Larsonovou společně s organizací „Culture House“, je inovativní hybridní dokumentární seriál, který zkoumá výzvy, úspěchy a obtíže puberty prostřednictvím deseti poutavých příběhů o dospívání. Seriál využívá vyprávění, experimentální a dokumentární film, aby sledoval jednoho předem vybraného aktéra ve věku 18–22 let, který vypráví svůj příběh. Příběhy představují širokou škálu životních zkušeností a poskytují divákům emocionálně silná vyprávění, která nabízejí poutavý pohled na období puberty a rozmanité sociální, rodinné a niterné překážky, kterým mladí lidé čelí na své cestě k sebepoznání a přijetí. Každá 30minutová epizoda představuje jednoho mladého člověka, nebo „hrdinu“ a jeho zkušenosti s dospíváním. Každá epizoda je uvozena hluboce osobním rozhovorem, který našim hrdinům umožňuje provést nás jejich dětstvím a dospíváním. Vedle těchto rozhovorů pomáhají kreativní filmové rekonstrukce oživit jejich hlavní zlomové životní události.