Adult Under Construction
Pětadvacetiletá žena hledá vědecké vysvětlení svého chování v pubertě, zkoumá změny v dospívání a společenské otázky. Každá generace se potýká s univerzální výzvou dospívání, kdy se musí vyrovnat s biologickými a společenskými změnami. Přestože vědecký výzkum vrhá světlo na mozek dospívajících, základní aspekty dospívání se nemění.