V tomto neodolatelném dobrodružství se střetává klasická ručně kreslená animace se špičkovou technologií. V jedné z rolí hraje i samotný Walt Disney coby Mickeyho hlas.
V tomto neodolatelném dobrodružství se střetává klasická ručně kreslená animace se špičkovou technologií. Mickey, Minnie a jejich přátelé se vezou na hudebním povozu plným sena, Peg-Leg Pete se je ale pokouší svým vozítkem trumfnout. Včetně samotného Walta Disneye coby Mickeyho hlasu.