Papíry
Režisérský nováček John Kahrs posouvá filmovou animaci o krok dál. Tento krátký film líčí příběh osamělého mladého muže v New Yorku poloviny století, jehož osud nabere nečekaný směr po náhodném setkání s krásnou ženou, k němuž dojde během jeho ranní cesty do práce. Později, když má za to, že mu žena jeho snů ze života navždy zmizela, ji z kanceláře spatří v mrakodrapu přes ulici. Zaujmout ji může jen svým srdcem, imaginací a štosem papírů. Oproti tomu, co na něj chystá osud, je to však málo.